Warsztaty prowadzi:

HEDEX-ABITURIENT dr Halina Füchsel,        01-684 Warszawa ul. Klaudyny 34/7

 Zgłoszenia: pod nr faksu: (22) 295-13-56 lub adres e-mailowy:  fuchsel@onet.pl         
                                                   (proszę pamiętać o podaniu danych kontaktowych ! ).                                  


Asystentka zarządu – rola i zadania w świetle EUROAST

Określenie stanowiska asystent/asystentka nie zawsze oddaje jego rangę i określa obowiązki. Spotykamy się niekiedy z przerostem wyobrażeń, zarówno ze strony zatrudnionej osoby, jak i pracodawcy.
W 2009 roku ukazało się opracowanie ciała EUROAST finansowanego z funduszów UE, które zajmuje się tą problematyką w skali całej Europy.
Seminarium połączone z warsztatami daje unikalną możliwość zapoznania się ze statusem asystentki w wielu krajach europejskich.
Serdecznie zapraszam.


W czym wyraża się profesjonalizm asystentki

Znam wiele określeń na zdefiniowanie profesjonalizmu sekretarki, asystentki, pracownika biurowego, ale każde z nich stanowi tylko drobny fragment wszystkich umiejętności osób, które wykonują ten zawód. Najczęściej podkreśla się urodę, modę, savoir vivre.
Zgoda, te wiadomości są niezwykle ważne, bo tworzą wizerunek, czyli opakowanie dla kwalifikacji i kompetencji, o których też warto wspominać, aby nie został stworzony fałszywy obraz zawodu – piękne opakowanie, a wewnątrz – pusto.
Zajmuję się szkoleniem w tym zawodzie od wielu lat. Mam dziesiątki oficjalnych i nieoficjalnych podziękowań od wdzięcznych absolwentów. Mogę pomóc także Tobie.


Czynniki formalne i nieformalne w pracy biura

Czy sekretarka to asystentka i od czego to zależy? Miejsce biura w strukturze organizacyjnej zależy zarówno od czynników formalnych (struktury, procedury, regulaminy, inne przepisy) jak i od ludzi, z którymi masz do czynienia.
Czy potrafisz tę wiedzę wykorzystać? Mogę Ci pomóc.


Biuro bez tajemnic

Niezależnie od tego ile czasu pracujesz w biurze i jakie są Twoje zadania, zawsze jest możliwość jeszcze lepszej organizacji biura, prostszych procedur, lepszego zarządzania informacją i czasem oraz dostosowania się do wymagań zwierzchników. Możesz spróbować, to nie jest duży wydatek, a będzie procentować w bliższej i dalszej przyszłości. Zapraszam.


Tajniki skutecznej korespondencji reklamacyjnej 

Jak dopasować własny styl bycia i pisana do osób, które składają reklamację korzystając z osiągnięć neurolingwistycznego nauczania? Pisma reklamacyjne są trudne i nie zawsze efektywne. Możemy nad tym popracować. Na pewno to potrafisz i stosujesz, ale może nie wiesz wszystkiego. Mogę Ci pomóc? Zapraszam.


Profesjonalna obsługa klienta – różnice w komunikowaniu w zależności od osobowości klienta, interesanta.

Dlaczego z pewnymi osobami rozmawiamy z przyjemnością i zwykle uzyskujemy pozytywne rozwiązanie problemu, a z innymi nam to „nie wychodzi”. Gdzie leży przyczyna? Czy możemy to zmienić? Jak to zrobić?. Do rozwiązań możemy dojść wspólnie.


Rola asystentki we wdrażaniu norm ISO.

Normy to nie tylko moda, ale i wygoda, bo porządkują proces organizacji pracy oraz podnoszą jego efektywność. Każdy pracownik może odegrać ważną rolę w tworzeniu zadowolenia klienta, które jest naczelną zasadą w zarządzaniu jakością.
Na pewno Twoja rola jest bardzo duża, ale czy umiesz ją argumentować? Czy wszyscy ją dostrzegają, czy musisz ich przekonywać? W innych krajach europejskich już to zrobiono. Teraz czas na nas...


Co oznacza praca w zespole.

Często masz ludzi współpracujących z Tobą, a także podwładnych? Czy dobrze sobie radzisz z pracą zespołową? Jak organizujesz zespół, jak ukazujesz cel i wynikające z niego zadania? Czy potrafisz motywować zespół i mobilizować do zwiększonego wysiłku? Czy dobrze czujesz się w pracy zespołowej, czy jesteś „singlem” z natury? Czy chcesz to zmienić? Zapraszam.
   


  


Istnieją trzy opcje organizacji szkolenia (w zależności liczby zgłoszeń):

   1/ w siedzibie Państwowego Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie, ul. Ogrodowa 16,
   2/ w siedzibie Warszawskiej Szkoły Zarządzania-Szkoły Wyższej w Warszawie, ul Siedmiogrodzka 1A,
   3/ w siedzibie zleceniodawcy.

Cena szkolenia:  707,.- PLN  (dla jednego uczestnika – przy zgłoszeniu grupy pracowników możliwe rabaty)

Zgłoszenia: pod nr faksu: (22) 295-13-56 lub adres e-mailowy: fuchsel@onet.pl

(proszę pamiętać o podaniu danych kontaktowych ! ).